Blog

Párbeszéd marketing - A fogyasztói interakció titka Mi az a párbeszéd alapú marketing?  Az angol a conversational marketing kifejezést használja erre az újszerű marketing szemléletmódra. Gyakorlatilag beletartozik minden olyan tevékenység, amiben a márkák chat botok vagy bármilyen más automatizált ügyfélszolgálat segítségével kommunikálnak a fogyasztókkal. Továbbá ide értjük...

A Z generációnak különleges elvárásai, igényei és hihetetlenül magas ingerküszöbe van. Számára már nem elég, hogy szimplán megvásároljon egy terméket. Kötődni is akar hozzá Kreatívak, bátrak, uralják a TikTok-ot és a legtöbb közösségi média felületet. Ebben a cikkben öt gyakorlati tippet fogalmazunk meg, amik segítenek...

Útmutató a globális cégek kommunikációjához A Super Bowl reklámok megjelenése a marketing szakma számára minden évben az egyik legizgalmasabb és legjobban várt esemény. A rekord áron értékesített reklámspotok az egész világ figyelmét magukra vonják. A nagy nézettség, nagy felelőséggel is jár, így a márkák minden évben...

Mark Zuckerberg feltette a Facebook jövőjét a Metaverse-re, ami egy elég súlyos kijelentés és hatalmas bizalomról tanúskodik. De mi is az a Metaverse? Miért nevezte át magát a Facebook Meta-ra? Mi köze van mindennek a marketinghez? Ezekről a kérdésekről olvashattok a most következő oldalakon.  Mi az...

Bevezetés A cikksorozatunk előző részében a közösségi média felületek legújabb csillagával a TikTok foglalkoztunk. A videós formátumot követve evezünk most teljesen más vízekre, ebben a cikkben ugyanis a nagy testvér, Youtube kerül terítékre. Az a Youtube, aki az elmúlt 15 évben akkorára nőtt, hogy a TV...

Cikksorozatunk előző részében a fényképmegosztás koronázatlan királyával az Instagrammal foglalkoztunk. A következő sorokban az ambíciózus mostohatestvér, a TikTok kerül terítékre. Az a felület, amely az elmúlt években szinte a semmiből nőtte ki magát az egyik legnépszerűbb közösségi média felületté mind globális, mind lokális szinten. Ezáltal...

    A közösségi média platformok napjaink leggyorsabban növekvő reklámfelületei. Ma már a fogyasztók legnagyobb része elérhető valamelyik social media csatornán keresztül, legyen szó bármilyen szolgáltatásról. Ezért fontos, hogy ha hatékonyan szeretnénk használni a marketing erőforrásainkat, akkor ismernünk kell ezeket a felületeket. Ebben a  cikksorozatban a három...

A Mesterséges intelligencia jelenléte és hatása a marketingre ma és az elkövetkező években Az már biztosan látszik, hogy az AI (Artificial Intelligence = Mesterséges Intelligencia) számtalan területen változtatja majd meg a jövőt. Ezalól a megállapítás alól a marketing sem képez kivételt, sőt a változások itt már...

Az elmúlt 10 évet az online marketingben a közösségi média platformok térhodítása határozta meg. A webfx kutatása szerint a fogyasztók 74% hozza meg a vásárlási döntését valamelyik közösségi felület hatására. Ezért nagyon fontos, hogy kövessük a változásokat és az új felületek megjelenését. Óriási előnyt jelenthet...

Ha valaki nyitott szemmel jár marketingesként a mai világban, akkor hétről hétre találkozhat új trendekkel, módszerekkel és tuti tippekkel. Így természetesen egy idő után mindenki kétkedéssel fogadja a “biztos módszer” és a leghatékonyabb hirdetési forma köré épülő cikkeket. A szkepticizmus és a kétkedés hasznos dolgok...