Miskolci Állatkórház kommunikációs stratégia

Sikeresen zárult kommunikációs stratégia alkotás projektünk a Miskolci Állatkórháznál, mely során többek között általános kommunikációs tréninget, közösségi média tréninget és ügyfél kapcsolattartás tréninget is szolgáltattunk nekik.

 

A Miskolci Állatkórház elsődleges célja az volt, hogy újra pozícionálja magát az általa nyújtott szolgáltatás színvonalához mérten, illetve fejlesszék a belső- és külső kommunikációjuk hatékonyságát. A kommunikációs stratégia és alapelvek megalkotása során kiemelt figyelmet szenteltünk a kommunikációs üzenetek megalkotására, mely rövid- és hosszú távon is megfelelő inputokkal segíti a kórház kommunikációját.

 

Bemutattunk egy social media mixet is, melyet kifejezetten az ő célpiacukra készítettünk, jó és rossz példákkal alátámasztva, illetve a versenytárs elemzés is a kész anyag részét képezte. Ezen túl vázoltuk a releváns hirdetési felületeket, melyeket be is mutattunk ahhoz mérten, hogy melyiket milyen intenzitással javasolnánk a célok elérése érdekében.

Category
Business