Tom Yum Marketing Stratégia

2021 utolsó negyed évében kezdődött együttműködésünk Budapest legnívósabb, 4 egységből álló thai éttermével, a Tom Yummal. Céljuk pedig nem más volt, mint hogy egy egyedülálló és autentikus Thai étteremlánccá váljanak a fogyasztók fejében.

A munkát az alapoktól kezdtük, átvilágítottuk a piacot, perszónákat állítottunk, versenytársakat elemeztünk, meghatároztuk az alapvető kommunikációs irányvonalakat, majd ezekre alapozva végül megalkottuk azt a kommunikációs és hirdetési stratégiát, amelyekkel rövid- illetve középtávon hozzásegíthetjük őket a céljaik elérésében.Külön öröm számunkra, hogy a “lényegi” munka még 2021 végén elkezdődött, egy az ünnepi időszakra futtatott erőteljes social media kampánnyal, illetve ezen túl a mi feladatunk volt a régebbi print anyagaik újragondolása és megtervezése is. A munka itt nem állt meg, a szemfülesebbek már találkozhattak a Tom Yum márkával a különböző social media csatornákon.

Category
Business