Egy italmárka számára rengeteg lehetőség rejlik egy egy rendezvény szponzorációban, melyet a Bacardi pár éve már jó érzékkel felismert, így kezdődött az azóta is tartó közös munka. A ONE DANCE és a Bacardi célközönségének metszete lefedi azt a fogyasztói réteget, akik rövid távon is potens fogyasztókká válhatnak, amennyiben a márkaépítés ebben a szakaszában kapják meg a kellő impulzusokat. Közös erővel pedig azon dolgozunk, hogy ez minden igényt kielégítve teljesülhessen és növeljük a márka ismertséget a, fogyasztói lojalitását a Bacardi irányában.
2022.08.19.
BACARDI RENDEZVÉNYSZPONZORÁCIÓ @ ONE DANCE
A rendezvényszervezéssel hosszú évek óta szimbiózisban élünk, ennek apropóján 2019. szeptemberétől a Bacardi italmárka online és offline megjelenéseikért felelünk az ország elsőszámú, heti rendszerességű csütörtöki R'n'B és reggaeton partysorozatán a One Dancen, az Ötkertben.
A kampány céljai
rendezvény szponzoráció
eseménymarketing
fmcg
aktivitás