A Ballentines számára elsősorban eseménymarketingen keresztül teremtettünk értéket. Ennek legjelentősebb megnyilvánulása a termékmegjelenítés volt a rendezvényeken, illetve az elő-, és utókommunikáció során.
 

 
Emellett az adott helyszínre jellemző fogyasztói magatartáshoz alkalmazkodva kiemelt italakciókat is betárgyaltunk minden rendezvényen. A hosszútávú együttműködésnek köszönhetően folyamatos logó megjelenést biztosítottunk számukra az összes releváns felületen (közösségi média események borítóképein, belépésre jogosító karszalagon és az offline szóróanyagokon is). 
 
Külön érdekes a Ballentine’s esetében, hogy az egyik legnépszerűbb partysorozatunk (One Dance) főszponzora volt évekig, így itt még erősebben érvényesül a megjelenése.
A One Dance x Ballentine’s együttműködés azért jó példa, mert javítja a márka pozícióját a fogyasztók fejében és heti szintű találkozást tesz lehetővé számukra. 
 
Az együttműködés során különös hangsúlyt fektettünk az utókommunikációra. Az eseményeken készült fotók készítésekor külön figyelmet szentelünk annak, hogy a partner termékek jól láthatóak legyenek. 
 

 
A 2019-2020-as időszakban 112 rendezvényen jelent meg a márka és összesen több, mint 35.000 embert találkozott a termékekkel offline, és több mint 1.000.000 fő online.