A Gumiflex az ország egyik legnagyobb autógumi kereskedő és szervízhálózatát működteti.
 
Aktívak kommunikációban, Instagram és Facebook felületeken, és nagyon jó érzékkel szólítják meg követőbázisukat, ami érzékelhető is a követőszámaikon. Ugyanakkor szerettek volna megismerni egy külső perspektívát is a témában, ezért kérték a Hypin segítségét. 
 
A stratégiaalkotás során először elemeztük az autógumi kereskedő piacot, felmértük a versenytársakat kommunikációs szempontból, majd összehasonlítottuk a Gumiflex által alkalmazott közösségi média megjelenésekkel az így kapott eredményeket. Hogy még szélesebb spektrumot kapjunk, a nemzetközi piacra is kitekintettünk. 
 
Elemeztük a követőbázist és megalkottuk a reprezentatív fogyasztók pontos képeit.
 
Innentől fordultunk rá a konkrét stratégialkotásra és tartalmi javaslatokra: részletes ötleteket dolgoztunk ki Instagram, TikTok és Youtube felületekre, valamint fejlesztési stratégiát a Facebook oldalra. 
 
A Gumiflex azért is kiemelten izgalmas projekt számunkra, mert egy olyan niche piacot szólít meg, ami nagy kihívást és nagy lehetőségeket is rejteget a közösségi média kommunikáció szempontjából.