A Red Bull számára elsősorban eseménymarketingen keresztül teremtettünk értéket.
 
Ennek legmarkánsabb megnyilvánulása a termékmegjelenítés volt a rendezvényeken, illetve az elő és utó kommunikáció során. Emellett az adott helyszínre jellemző fogyasztói magatartáshoz alkalmazkodva kiemelt ajánlatokat valósítottunk meg  a rendezvényeken. A hosszútávú együttműködésnek köszönhetően folyamatos logómegjelenést biztosítottunk számukra az összes releváns felületen (közösségi média események borítóképein, belépésre jogosító karszalagon és az offline szóróanyagokon is).
 

 
Az együttműködés során különös hangsúlyt fektettünk az utókommunikációra. Az eseményeken készült fotók készítésekor külön figyelmet szentelünk annak, hogy a partner termékek jól láthatók legyenek. 
 
A 2019-2020-as időszakban 112 rendezvényen jelent meg a márka és összesen több, mint 35.000 embert találkozott a termékekkel offline és több, mint 1.000.000 fő online.