Mielőtt arra gondolsz, hogy akcióznód kell-e akkor gyorsan kezdjünk egy NEMMEL és most akkor folytassuk a cikket….
 
Szóval hoztunk neked 4+1 ötletet, amelyet te is könnyedén alkalmazhatsz éttermed sőt akár egy kis kreativitással kávézód számára is.
 
Törzsvendég program: Egy korábbi cikkünkben már írtunk a törzsvendégek fontosságáról. Hozd létre saját programodat, ahol valamilyen extra előnyhöz juttatnod azokat, akik gyakran látogatnak meg téged. Nem, nem muszáj 10% kedvezményt adod nekik. Kaphatnak egy ajándék kávét, kiemelt figyelmet, soronkívüli kiszolgálást, nagyobb adagot, apró sütit.
 
Kóstoló nap szervezése: Vannak bizonytalanok akik már láttak téged valahol, hallottak rólad, de még nem érted el náluk azt az ingerküszöböt, hogy eljöjjenek hozzád. Hozz létre egy kóstoló napot, ahol kisebb adagokat nagyon szuper áron kóstolhatnak meg. Akik eljönnek és ízlik nekik, biztos, hogy teljes áron is téged fognak választani. Ezután jöhet számukra az 1. pont. :)
 
Nyereményjáték: Egyszerű és könnye érthető nyereményjáték mindig fellendíti az online eléréseket. Fontos azonban, hogy ezeket ne hagyd elveszi. Használj remarketinget, gyűjts e-mail címeket, próbáld meg elérni, hogy azok is eljöjjenek hozzád, akik nem nyertek. 
 
Tematikus napok: Ismersz a közeledben olyat aki: vegán, vega, laktóz vagy gluténérzékeny, esetleg húsimádókat, leves rajongókat, csípős fanokat? Hozz létre tematikus ételeket és tematikus napokat. Kedvezz egy csoportnak ahol gyorsan elterjed a híred ha jól csinálod!
 
 +1.  Keresztmarketing: Talán ez lesz a leginkább időigényes és melósabb rész, de talán ez tudja a “legolcsóbban” a legtöbb bevélt hozni. Ha te budapestiként olvasod akkor egy kicsit nehezebb dolgod van, de ott is tud működni, gondolj a saját kerületedre. Hozok egy könnyen érthető példát: Most egy Kaposvári étterem tulajdonosa vagy, akinek a vendégei a 25-50 év közötti hölgyek leginkább. Ugye a célcsoportod nem csak nálad található meg hanem: fodrászatban, szépségszalonokban, edzőtermekben, óvódák és iskolák közelében. Gondold el, ha készítetek egy közös, egymást ajánló kedvezményrendszer. Te elküldöd a hölgy vendégeidet kedvezményesen fodrászhoz, onna tovább irányítják kedvezményes masszőrhöz, majd a kislánya a 6. különóráját ajándékba kapja a magán matektanártól. Remélem sejted, hogy a konditeremben kinek a fitnessz menüje lesz a bejáraton kint. Melós? Igen! Hasznos? Szerinted? 
 
Ha nincs időd a marketingre keress minket bizalommal, segítünk!