A Snapchat dobogós helyen zárt, annak ellenére is, hogy negyedéves összesítések alapján a felhasználók száma folyamatosan csökkent, a Snapchat saját felmérése viszont pont az ellenkezőjét támasztotta alá. Mindenesetre a cég sikereit és nagyságát az is mutatja, hogy világviszonylatban továbbra is bőven 150 millió feletti, a fiatalabb korosztályhoz tartozó (13-24 év) aktív felhasználói bázissal bír.

Annak ellenére, hogy tavaly a Bitmoji zárt a legtöbbször letöltött applikációk élén, idén ugyan a lista első felében végzett, de a hatodik helynél mégis job pozíciót jósoltak a szakértők, hiszen a Snapchat az idei évben integrálta a felületébe.

Új srácként az idei lista nagy berobbanója a TikTok lett, mely korábban a Musical.ly néven hódított világszerte, és érdemelte ki a “tátogó kölykök kedvence” címet.

Amennyiben eddig nem volt esszenciális platform a YouTube, többek között erre a listára támaszkodva is megéri átgondolni, hogy brandként felbukkanjunk-e a világ legnagyobb videómegosztóján.

A következő lista nem az aktív felhasználókat mutatja, mindezek ellenére kiváló kiinduálsi alapot jelent, amikor szeretnénk feltérképezni, hogy a felhasználók melyik platformokon érhetők el a legnagyobb százalékban.

Forrás: Socialmediatoday.com