Ez ugyan nem egetrengető újdonság a YouTube részéről, hiszen idén év elején a Reels névre keresztelt, szárnyait csak bontogató funkció júniusban megújult, és ugyan ésszerű, de sajnos kevésbé sem kreatív YouTube Stories néven indították új útjának.

A funkció egyelőre csak a 10.000 feletti követővel rendelkező felhasználók, csatornák számára elérhetők – és a hírek szerint a közeljövőben ezen nem is terveznek változtatni a YouTube háza táján.

Fontos változás azonban a fentebb említett közösségi média platformokhoz képest, hogy az adott YouTube csatorna esetében nem 24 óráig, hanem 168 óráig, azaz 7 napig lesznek elérhetők a sztorik.

A másik, szintén nem elhanyagolható újítás, hogy a YouTube történetek csak és kizárólag mobiltelefonon lesznek láthatóak a feliratkozók számára a Subscriptions fül alatt.

Azonban a kezdőképernyőre és a következő videó panelre is bekerülnek, ezáltal azok is találkozhatnak velük, akik nincsenek feliratkozva a YouTube Stories videókat készítő csatornákra

Forrás: Adweek