Az elmúlt 3 hónapban a brand teljes átalakitásán dolgoztunk velük:

A brandbook kidolgozásával és a teljes arculat megalkotásával megteremtettük a Calix vizuális alapjait, azért, hogy minden kommunikációs csatornán egységes és professzionális megjelenést nyújtson.

A social media stratégiánk célja, hogy minél több potenciális vendég megismerhesse a borteraszt és az azt körülölelő milliőt. Facebookon és Instagramon különféle, célzott tartalmakat készítettünk, amelyekkel személyre szabott üzeneteket juttathatunk el a célközönségünk részére.

A rendezvényhelyszín kiajánlók kialakítására szintén nagy hangsúlyt fektettünk, mellyel nem titkol célunk volt, hogy egy átlátható és könnyen értelmezhető kiajánló születhessen, amely nem csak informatív, hanem a sales szempontjából is kiszolgálja az igényeket. Ez a megközelítés segíthet abban, hogy a potenciális ügyfelek gyorsan megtalálják a számukra megfelelő rendezvényhelyszínt.

Az új weboldal fejlesztésével párhuzamosan elkezdtünk egy átfogó adatbázis építést, mely lehetővé tette ügyfelünk számára, hogy mélyebben megértsék és kiszolgálják potenciális vendégek igényeit.

Büszkék vagyunk arra, hogy kirívóan látványos eredményeket sikerült elérnünk az együttműködésünk első három hónapjában, ennek köszönhetően jelentős előrelépéseket tettünk a Calix brand építésében és a piaci pozíciójában. Izgatottan várjuk a következő időszakot.