A HMA projekt célja, hogy felkeltse a fiatalok érdeklődését az agrárszakirányok iránt és megmutassa, hogy mekkora potenciál rejlik ezekben a területekben. 
 
A projekt során feladataink közé tartozott a komplex online kommunikációs terv elkészítése, amely kiterjedt a Facebook, Instagram és a Youtube csatornákra.
 
Ezen kívül a Hypin oroszlánrészt vállalt a vizuális anyagok elkészítésében. A közösségi média felületeken külön kreatív anyaggal készült a Hypin a különböző szakok különböző célcsoportok irányába történő népszerűsítésének.
 
Így egy rendkívül diverz kampányt sikerült létrehozni, amely véleményünk és a visszajelzések alapján sose ismételte önmagát. Többek között ez tette lehetővé, hogy kiemelkedően jó eléréssel és túlteljesítéssel zárultak a kampányban futó hirdetések.
 

 
A 2020. Q4 és 2021 Q1-ben futó kampány célja a fent felsorolt figyelemfelkeltésen és edukáción felül az volt, hogy maximalizálja a jelentkező számot a HMA által népszerűsített szakokra. A cél elérése érdekében az általános kommunikációs formák (ppc és közösségi média hirdetések) mellett a szektorban teljesen újszerű módon az influencer marketinget is alkalmazzuk.
 
Csenki Patrik “Unfield” és Markó Rebeka vloggerek, karrierpályákat és szakirányokat népszerűsítő videókban szólították meg a célcsoportot. Továbbá bevonásra került a projektbe a TRIÓ! Podcast is, ahol egy az online podcast hazai világában újszerű, reklámblokk koncepciót próbáltunk ki.
 

Minden epizódban a TRIÓ! más-más szereplője látogatott el a kijelölt intézménybe, és az erről készített minivlog került beilesztésre a Podcast adásokba.  
 
Ezen videókoncepciók kidolgozását a Hypin vezette a Széchenyi István Egyetem képviselőivel közösen. 
 


A kampányban számtalan interaktív elem is beépült, nyereményjátékok és kérdezz/felelek alapú tartalmak formájában.
 
A HMA kampánynak eredetileg jelentős részét képezték volna az offline rendezvények és megjelenések is, azonban a helyzetre való tekintettel ezeket is átforgattuk online felületekre, gyorsan és jól adaptálódva a körülményekhez. Erre remek példa a nagy sikert arató ötletverseny, amelyen a középiskolás diákok saját agrártémákhoz kapcsolódó projektjeiket prezentálhatták az online zsűri előtt.