Megértve az ügyfél igényeit, ügynökségünk hirdetéskezelési stratégiát javasolt, különösen a Google Ads platformon. Lokális célzással, pontos és részletes kulcsszókutatás után indítottuk el keresési kampányunkat.
 
A cél az volt, hogy a lehető legpontosabban célozzuk meg a potenciális ügyfeleket a környéken, hisz tudtuk, hogy ebben az iparágban ritkán utaznak Budapesten a vendégek sokat, inkább a közelben keresnek megoldást kozmetikai igényeik kielégítéséhez.
 
Az eredmények magukért beszélnek!
 
A projekt során sikerült 350-500 Ft-os konverziós költséggel új ügyfeleket szerezni a szalon számára. Tekintettel arra, hogy a minimális kosárérték 6.000 Ft volt, a hirdetések minimum 12-szeres megtérülést produkáltak.
 
Az egyre növekvő vendégszám hatására a Kleopátra Szépségszalon új munkatársak felvételére "kényszerült", ami jelentős növekedést és piaci stabilitást eredményezett számukra.