A július közepén indult együttműködésünk során a követőszám 0-ról 8000-re emelkedett, heti két tartalom posztolása mellett. A videók összesen 242 000 lájkot kaptak és van köztük sok 100 000 feletti megtekintéssel rendelkező is. A legnézettebb videó 822 000 megtekintést ért el, mindezt hirdetések futtatása nélkül, tehát teljesen organikusan. A cél a szórakozóhely hangulatának átadása a nézőknek interjús tartalmak bemutatásával.
 
TikTok menedzsment szolgáltatásunkkal jelentős eredményeket értünk el a Madam számára, melynek köszönhetően a helyszín hatalmas növekedést ért el a platformon. A kreatív és hatékony stratégia, valamint a szakértelem segítségével a Madam jelenléte a TikTok-on egyre erősebb és népszerűbb. Az együttműködés példája jól mutatja, hogyan lehet sikeresen jelen lenni a TikTok-on és elérni a kívánt célközönséget a megfelelő menedzsmenttel.