A projekt során kiemelt figyelmet szenteltünk az Instagram és TikTok platformoknak, ahol a fiatalabb korosztályokat igyekeztük megszólítani. Az együttműködés eredményeként az Aquaréna Instagram követőszáma közel duplájára nőtt három hónap alatt.
 
Ami a követőszámnál is fontosabb az a meglévő és az új követők folyamatos aktiválása. Az induláskor megfigyelt átlagos eléréshez képest a storyk nézettsége négyszeresére, a posztoké pedig kétszeresére növekedett. Főleg olyan tartalmakra koncentráltunk, amelyek megmutatják az Aquaréna legizgalmasabb oldalát, valamint nyereményjátékokkal késztettük a követőket interakcióra. 
 
TikTok csatornát nulla követőről indítva, az alapoktól építettük fel és ebben a rövid időszakban több mint 3000 követőt sikerült toboroznunk a felületre. A tartalomstratégia itt főleg a mood videókon alapult, de helyet kaptak népszerű kihívások és kifejezetten a követőbázis növekedését célzó interaktáló kontentek is. 
 
Míg a fenti két platformon főleg organikus elérésre alapoztunk, addig a Facebook-ot sem hanyagoltuk el. Itt tudatos hirdetésstratégiát alkalmazva 20.000-ről 23.000-re növeltük az Aquaréna követőbázisát. 
 
Összefoglalva: sikerült elérnünk a célzott közönséget, a közösségi média felületek érezhetően megélénkültek és rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a tartalmak kapcsán a követőktől.