Az együttműködés szeptember közepén indult és a kezdeti pár száz követőről mára 30.500-ra nőtt. Hetente három tartalom kerül posztolásra, melyek összesen 288 300 lájkot kaptak. A videók sok 100 000 feletti megtekintést értek el, a legtöbb videó 780 000 megtekintést kapott. A hirdetések futtatása mellett a cél a hely aktuális akcióinak, USP-inek és programjainak bemutatása.
 
A Hypin TikTok menedzsment szolgáltatása segítségével a Morrison's 2 sikeresen elérte a célját a TikTok-platformon. Az eredményes hirdetési stratégia és a heti 3 tartalom biztosította a növekedést és a célközönség elérést. A Morrison's 2 jelenléte a TikTok-on egyre erősebb és népszerűbb, melynek köszönhetően a hely folyamatosan bővülő népszerűségre tesz szert. Az együttműködés példája jól mutatja, hogyan lehet hatékonyan jelen lenni a TikTok-on és elérni a kívánt célközönséget a megfelelő menedzsmenttel.