Egy üdítőmárka esetében számtalan szuper lehetőség rejlik egy- egy rendezvény szponzorációjában: a Pepsivel karöltve olyan kreatív és látványos online illetve offline márkamegjelenést eszközöltünk egy- egy rendezvény kapcsán, melyekkel célzottan értük el az egyetemista célcsoportot. Ez és az ezekhez hasonló márkamegjelenések fantasztikus megoldásokat kínálnak, hiszen az out of box eszközökkel olyan impulzusokkal találkozhatnak a vendégek, melyek szintekkel pozícionálják feljebb a márka megítélését.
2022.08.19.
PEPSI RENDEZVÉNYTÁMOGATÁSOK
A Pepsi 2018-ban minket bízott meg, hogy egyetemista rendezvényeken keresztül népszerűsítsük az új Pepsi wild cherry és Pepsi lime ízeket.
A tavalyi év során 10 nagylétszámú rendezvényen keresztül értük el az Y és Z generációt.
A kampány céljai
rendezvény szponzoráció
eseménymarketing
bevezető kampány
pepsi
fmcg
eseményszervezés