Mivel az Összjogász nem egy átlagos volumenű rendezvény, ezért az együttműködés számtalan lehetőséget tartogatott magában. 
 
A Zwack kiemelt megjelenési lehetőségekhez jutott, mind az offline, mind az online kommunikáció során. Az offline kommunikáció egyik leghatékonyabb részét a karszalag megjelenés képezi. Ez azt jelenti, hogy a rendezvény minden résztvevője olyan karszalagot kap a belépéskor, amelyen a Zwack logója is látható. A karszalagot a legtöbben hazaviszik, sokan meg is őrzik vagy akár megosztanak róla fotót, storyt a közösségi média felületükön.
 
Így ebben az esetben a valós elérés jóval meghaladja a résztvevő számot. 
 
Továbbra is az offline oldalon maradva, a Zwack Unicum kiemelt itallapot is kapott, valamint megjelent minden a rendezvényhez kapcsolódó reklámanyagon. A kiemelt itallap nem csak egy logózott menü, hanem olyan kedvezményes italokat kínál a támogató termékeit alapul véve, amelyek így elsődleges választását képezik a vásárlóknak. Ezáltal tudatosan növelhető az adott márka fogyasztása és ezzel párhuzamosan folyamatos márkajelenlétet is kap.
 
Online kommunikációban is széleskörű megjelenést élvezhetett a Zwack Unicum, ami magába foglalta a: 
 
 
 
 
Az esemény összkommunikációja több, mint 64.000 emberhez eljutott, ezen felül az egyes posztok összesítve még 53.000 felhasználót értek el. 
 
Azért, hogy semmiképp ne legyen ember, aki nem találkozik az Összjogászon a Zwack márkanévvel, még két extra helyszíni megjelenést biztosítottunk számára.
 
A főszínpadon található óriás Ledfalon, a műsoridő 50%-ban az Unicum logója jelent meg. A direkt vevőkapcsolat és élmény építése céljából pedig helyszíni promócióra is lehetőséget biztosítottunk a Zwack számára, amelynek keretében a hostessek számtalan vendéggel teremthettek direkt kapcsolatot és építhették ezáltal a márkaértéket.