A PÖTTYÖS GURU Gólyatábori Roadshow az áprilisi sikeres turnénk folytatása volt, ezúttal a GURU élményt hoztuk el két gólyatáborba egy-egy napra. Célunk a főiskolai hallgatók körében az új ízek megismertetésén túl a márkaismertség és elköteleződés növelése volt.
A roadshow keretében interaktív aktivitásokat szereveztünk, amelyeken a hallgatók megismerhették a GURU márkát és megkóstolhatták az új ízeket. A párhuzamosan futó social média kampány támogatásával ösztönöztük a hallgatókat az élményeik megosztására, megadott branded hashtagek használatára.
Összességében a Gólyatábori Roadshow nagyon sikeres volt a reach és engagement szempontjából is. Személyesen találkozhattunk a hallgatókkal, pozitív szóbeszédet és közösségi média "zajt" generálva a GURU márkával kapcsolatban. A meglepetés-hatás és az immerzív márkaélmény segítettek emlékezetessé, izgalmassá tenni az élményt a hallgatók számára.